Методи протидії шахраям

Методи протидії шахраям

Правила спілкування з шахраями та любителями виграшів у лотерею

Відеопоради

  • Як НЕ СТАТИ жертвою шахраїв, які грабують щонайменше 400 людей щодня // АГЕНТ 3700
  • Що таке ФІШИНГ? Або миттєва винагорода для шахраїв // АГЕНТ 3700

Правило № 1. Ніколи не надавайте інформацію про свої картки третім особам, навіть якщо вони звертаються до вас нібито від імені банку.

Правило № 1. Ніколи не надавайте інформацію про свої картки третім особам, навіть якщо вони звертаються до вас нібито від імені банку.

ПриватБанк не телефонує й не надсилає повідомлень, щоб попросити клієнтів зазначити номер банківської картки, строк її дії, ПІН-код або CVV2-код картки, пароль у Приват24, а також паролі, що надходять у SMS.

Окрім банкоматів, терміналів самообслуговування та POS-терміналів, запитати ПІН-код вашої картки може тільки система Інтернет-банку Приват24. Банк ніколи не просить продиктувати ПІН-код або переслати його в повідомленні куди-небудь!

Якщо ви зателефонували до банку, співробітник може уточнити дівоче прізвище вашої матері або інше кодове слово, проте співробітники банку не телефонують клієнтам для уточнення цієї інформації.

Для отримання переказу на картку за продаж товару необхідно зазначити лише номер картки. Вимоги покупця назвати інші дані (CVV2-код, строк дії картки, баланс чи тип картки) для переказу грошей на вашу картку повинні викликати у вас підозри.

Правило № 2. Будьте пильні, якщо вам приходять SMS невідомого авторства з проханням надіслати отриманий код або дивний набір команд на інший номер.

Правило № 2. Будьте пильні, якщо вам приходять SMS невідомого авторства з проханням надіслати отриманий  код або дивний набір команд на інший номер.

Швидше за все, це шахрайство. Не розголошуйте зміст отриманого вами SMS-повідомлення іншим особам. Також не виконуйте на телефоні операцій, суті яких ви не знаєте. Шахраї можуть обманом змусити вас налаштувати переадресацію викликів та SMS із вашого номера на чужий. Таким чином, адресовані вам SMS або дзвінки від банку будуть надходити шахраям, які зможуть використовувати їх для доступу до ваших рахунків.

Комбінація для переадресації всіх викликів мобільних операторів «Київстар», Vodafone, lifecell: **21*+380ХХХХХХХХХ#

Переадресація SMS у мобільного оператора Vodafone: надішліть SMS із кодом +380ХХХХХХХХХ на номер 3031.

Переадресація SMS у решти мобільних операторів налаштовується в особистому кабінеті.

Правило № 3. Сумнівні розіграші.

Правило № 3. Сумнівні розіграші.

Якщо вам надійшло SMS, інформаційне повідомлення, лист тощо про виграш, для отримання якого потрібно терміново сплатити податок, мито або ввести свої персональні дані, – вас намагаються обдурити шахраї.

Щоб уберегти себе від дій шахраїв, зайдіть на офіційний сайт компанії або зверніться в службу підтримки – великі компанії завжди розміщують інформацію про свої акції.

Ніколи не переказуйте грошей до отримання призу й не поспішайте – розрахунок шахраїв будується на неусвідомлених і швидких діях клієнтів.

Повідомити про факти шахрайства з боку третіх осіб

Співробітник банку ніколи не запитує особисту інформацію!

Якщо вам телефонували та намагалися отримати особисту інформацію: CVV2-код, паролі, ПІН-код тощо, повідомте нам. Ми врахуємо ваш приклад під час розробки нових методів запобігання шахрайству.

Якщо ваша особиста інформація все-таки стала відома третім особам, ви також можете подати заявку. Її опрацюють фахівці з безпеки та запобігання шахрайським операціям.

Як подати звернення про шахрайство?

У додатку Приват24 перейдіть у меню «Комунікації» (у правому верхньому куті).

У додатку Приват24 перейдіть у меню «Комунікації» (у правому верхньому куті).

Натисніть «Повідомити про шахрайство».

Натисніть «Повідомити про шахрайство».

Виберіть ситуацію, що трапилась.

Виберіть ситуацію, що трапилась.

Зазначте дані та виберіть картку, за якою ви повідомили інформацію шахраям

Зазначте дані та виберіть картку, за якою ви повідомили інформацію шахраям

Зазначте номер телефону, з якого вам, імовірно, телефонували шахраї, і натисніть кнопку «Продовжити».

Зазначте номер телефону, з якого вам, імовірно, телефонували шахраї, і натисніть кнопку «Продовжити».

Опишіть ситуацію детальніше та натисніть «Продовжити».

Опишіть ситуацію детальніше та натисніть «Продовжити».

Дотримуйтеся рекомендацій на екрані.

Дотримуйтеся рекомендацій на екрані.

Також подати звернення про шахрайство ви можете за телефоном 3700, в чаті «Допомога Онлайн» або у відділенні банку.

Відеоінструкція

Повідомити про факти шахрайства з боку третіх осіб

Співробітник банку ніколи не запитує особисту інформацію!

Якщо вам телефонували та намагалися отримати особисту інформацію: CVV2-код, паролі, ПІН-код тощо, повідомте нам. Ми врахуємо ваш приклад під час розробки нових методів запобігання шахрайству.

Якщо ваша особиста інформація все-таки стала відома третім особам, ви також можете подати заявку. Її опрацюють фахівці з безпеки та запобігання шахрайським операціям.

Як подати звернення про шахрайство?

  1. У додатку Приват24 перейдіть у меню «Комунікації» (у правому верхньому куті).
  2. Натисніть «Повідомити про шахрайство».
  3. Виберіть ситуацію, що трапилась.
  4. Зазначте дані та виберіть картку, за якою ви повідомили інформацію шахраям
  5. Зазначте номер телефону, з якого вам, імовірно, телефонували шахраї, і натисніть кнопку «Продовжити».
  6. Опишіть ситуацію детальніше та натисніть «Продовжити».
  7. Дотримуйтеся рекомендацій на екрані.

Також подати звернення про шахрайство ви можете за телефоном 3700, в чаті «Допомога Онлайн» або у відділенні банку.

Відеоінструкція

У додатку Приват24 перейдіть у меню «Комунікації» (у правому верхньому куті). Натисніть «Повідомити про шахрайство». Виберіть ситуацію, що трапилась. Зазначте дані та виберіть картку, за якою ви повідомили інформацію шахраям Зазначте номер телефону, з якого вам, імовірно, телефонували шахраї, і натисніть кнопку «Продовжити». Опишіть ситуацію детальніше та натисніть «Продовжити». Дотримуйтеся рекомендацій на екрані.